Lisansını, Ankara Üniversitesi, “Eğitim Yönetimi ve Planlaması”, yüksek lisansını “Yetişkin Eğitimi” alanında yapmıştır.
“Kitle İletişim Araçlarının Eğitimdeki Rolü” konulu yüksek lisans tezini, tamamlayarak , “Bilim Uzmanı” ünvanını almıştır.
Uzun yıllar MEB ve Özel Sektörde Psikolojik Danışman/Rehber Öğretmen olarak görev yapmıştır.
2018 yılında, Atölye Griton Eğitim Danışmanlık Merkezini kurarak, MEM AKADEMİ (Mizaç Temelli Enneagram Modeli) Anaokulunda Kurucu Müdür olarak görev yapmıştır..
Ankara Çağdaş Drama Derneği’nde yaratıcı drama eğitimi alarak, projesini, “ Empati Kurma ve İletişim Becerisinin Yaratıcı Drama Yöntemi ile İşlenmesi” üzerine yapmış, liderlik belgesini Milli Eğitim Bakanlığı onaylı Çağdaş Drama Derneği’nden almıştır.
Uluslararası kongre ve seminerlere ve konulu atölyelerde katılımcı ve uygulayıcı olarak yer almıştır.
Öğretmen Akademisi Vakfı, Kısmi Zamanlı Eğiticisi olarak, “Öğretmenin Sınırı Yok” projesinde, Türkiye’nin bir çok ilinde öğretmenlere yönelik, Sınıf yönetimi, İletişim Becerileri ve Ölçme Değerlendirme konularında eğitimler vermiştir.( 2009-2015)
Öğretmen Akademisi Vakfı, Gözlem-Geri Bildirim (Mentör) eğitimi almıştır. (2013)
Öğretmen Akademisi Vakfı, “Çözüm Odaklı İletişim” eğitimini tamamlayarak. ÇÖİ Eğitimcisi olmuştur. (2014)
Anne Çocuk Eğitim Vakfı, Anne Destek Programı Eğitimcisi olarak annelere yönelik eğitimler vermiştir ve hala vermeye devam etmektedir.. (2010 dan bu yana)
Yasemin Karakaya Bilim Sanat Merkezi’nde 2012-2014 yılları arasında görev yapmış, üstün zekalı öğrenci, öğretmen ve velileri ile çeşitli konularda atölye çalışmaları yapmıştır.
MEB Özel Eğitim ve Rehberlik Genel Müdürlüğü’nde;
“Üstün Yetenekli Öğrencilerin, Öğretmenlerinin Eğitimi”, “Akran Zorbalığı”, “Sınav Kaygısı”,”Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite”, konularında Komisyon üyesi ve Eğitim Görevlisi olarak, görev almıştır.
Uzmanlık Alanları:
NLP Master Practitioner, (2006)
The International Coaching Academy, Certified Education Coach Of Neuro-Linguistic Pogramming,( 2007)
Temel EFT Uygulayıcısı, (Duygusal Özgürleşme Teknikleri), Persona Psikoloji (2020)
Eğitim Koçluğu Sertifikası, Denge Eğt. (2006) MEB (2017)
Oyun Terapisti Sertifikası, Uludağ Üniversitesi (2018)
Hafıza Teknikleri Sertifikası,, Uludağ Üniversitesi (2018)
Özel Eğitim Sertifikası, MEB, 2017
Kognitif fonksiyon testleri; Bender-Gestalt I, Bender Gestalt II ve hafıza testi,
Zeka IQ Testleri;Wisc-R, Stanford Binet, R. B. Cattel 2A, Googenough-Harris (Bir Adam Çiz), Porteus Labirentleri Testi,
Gelişimsel Zeka Testleri; Gessel Gelişimsel Değerlendirme, AGTE (Ankara Gelişim Envanteri, Metropolitan Okul Olgunluğu ve Peabody Kelime Tanıma Testleri uygulayıcısıdır.
Şu anda Atölye Griton’da ağırlıklı olarak çocuklarla, çalışmalarına devam etmektedir:
Yaşayarak ve yaparak öğrenmeyi merkeze alan çalışmalar yapmaktadır.
Atölye çalışmalarında, çocukların, kendilerini eğitime verebilmeleri ve ortama hızlıca adapte olabilmeleri için oyunun gücünden faydalanmaktadır.
Böylelikle çocukların, “konulu atölye” çalışmalarında pasif değil, aktif rol almasını sağlayarak, eğlenerek öğrenmelerini sağlamaktadır. Eğlenceli olmayan hiçbir öğrenmenin kalıcı olamayacağına inanmaktadır, çünkü.
Çocukların ve ailelerinin mizaçlarını belirledikten sonra, atölye çalışmalarına katılmalarını sağlayarak istenilen davranış değişikliğinin oluşması için, 4 haftalık, “konulu atölye” programları düzenlemektedir.
4 haftada bir değişen, atölye başlıklarından bazıları şöyle sıralanabilir:
“Sorun Çözme ve Empati” ,”Dikkat Konsantrasyon” ,”Duygu, Farkındalık ve Dikkat (Kendini Keşfetme)”,”Düşün, Taşın Felsefe Atölyesi” ,”Yaratıcı Yazma ve Okuma” “Düşlerden Oyuna, Oyundan Hikayeye” …
Evli ve bir çocuk annesidir…