Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yaptığı açıklamada, uzaktan eğitimle ilgili çalışmalar devam etse de yüz yüze eğitime geçilmesi gerektiğini ancak eğitim takviminde değişikliğe gidildiğini söyledi. Bakan Selçuk açıklamasında, “Ailelerimizin ve öğretmenlerimizin yorgunluğunun, çocuklarımızın okul özleminin farkındayız.” ifadelerine yer verdi.
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, pandemi sürecinde uzaktan eğitim ile ilgili imkânların arttırılmasana rağmen isteklerinin okullarda yüz yüze eğitime geçmek olduğunu söyledi. Sabah’tan Burak Çelik’e konuşan Selçuk’un flaş açıklamaları arasında çok sayıda önemli başlık vardı. Ayrıca MEB 81 ile gönderdiği son yazıda belli alanlarda yüz yüze eğitim kararı da almış oldu. İşte dün eğitimde yaşanan sıcak gelişme ve Selçuk’un açıklamaları…
“EN DOĞRU KARARI UYGULAYACAĞIZ”
“Uzaktan eğitimde imkânları ne kadar çok artırsak da bizim isteğimiz okulların yüz yüze açılması” diyen Bakan Selçuk “15 Şubat sonrasında güncel verilere dayalı olarak en doğru kararı uygulayacağız” diye de ekledi. sözlerinden satırbaşları şöyle:
TAKVİMDE DEĞİŞİKLİK YAŞANDI
Uzaktan eğitimde imkânları ne kadar çok artırsak da bizim isteğimiz okulların yüz yüze açılması. Ama bu kararı elbette tek başımıza veremeyiz. Sayın Cumhurbaşkanımız başkanlığında Bakanlar Kurulu’nda aldığımız karar gereği okullarda yüz yüze eğitime 4 Ocak 2021’e kadar ara vermiştik. Çalışma takviminde bir değişikliğe gittik. İlkokul, ortaokul ve liselerde uzaktan eğitim, 2020-2021 eğitim-öğretim yılının ilk döneminin tamamlanacağı 22 Ocak’a kadar devam edecek.
İKİNCİ DÖNEM 15 ŞUBAT’TA BAŞLIYOR
25 Ocak’ta başlayacak yarıyıl tatil süresine ikinci dönemdeki bir haftalık ara tatil süresini ekledik. İkinci dönem 15 Şubat’ta başlayacak. 15 Şubat sonrasında, Sağlık Bakanlığımız ve Bilim Kurulu ile istişare halinde, güncel verilere dayalı olarak toplum sağlığı, öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin sağlığı için en doğru kararı uygulayacağız. Ailelerimizin ve öğretmenlerimizin yorgunluğunun, çocuklarımızın okul özleminin farkındayız.
Kaynak: milliyet
Post Views: 24