ONUR GÜNAY: ORKA BANYO’DAKİ SATIN ALMA STRATEJİLERİ VE YENİLİKLER

onur

Orka Banyo’nun Satın Alma Müdürü Onur Günay, şirketin satın alma süreçleri ve stratejileri üzerine önemli açıklamalarda bulundu. 1977 doğumlu olan Günay, Kadir Has Üniversitesi Uluslararası Finans bölümünden mezun olduktan sonra çeşitli firmalarda 20 yıl boyunca farklı görevlerde bulunmuş ve son olarak Orka Banyo’da bu pozisyonda görev almaktadır.

Günay, satın almanın iç müşteri ihtiyaçlarını uygun kalite ve fiyatlarla zamanında tedarik etmeyi hedeflediğini belirtti. Satın alma yöneticilerinin dürüst ve güvenilir olmalarının yanı sıra etik değerlere de bağlı olmaları gerektiğini vurguladı. Stratejik olarak, şirket stratejisine paralel bir satın alma stratejisinin oluşturulması ve tedarik zinciri ile risk yönetiminin kritik olduğunu ifade etti.

Tedarikçi seçimi ve yönetiminin, kalite, fiyat, iş sağlığı ve güvenliği kriterlerine göre yapıldığını belirten Günay, tedarikçilerin performanslarının düzenli olarak değerlendirildiğini ve onaylı tedarikçi listelerinin yılda iki kez güncellendiğini belirtti.

Pandemi sürecinde, minimum stok ve emniyet stoğunun önem kazandığını belirten Günay, Just-in-Time sisteminin pandemi döneminde uygulamasının zorlaştığını ve bu nedenle stok seviyelerinin dinamik bir şekilde güncellendiğini ifade etti.

Son olarak, Orka Banyo’nun sürekli yenilikler peşinde olduğunu ve son yıllarda birçok önemli adım attığını belirten Günay, yeni bir dağıtım merkezi açıldığını, çevreci yaklaşımlar benimsendiğini ve uluslararası depo açıldığını duyurdu. Şirket, sektördeki liderliğini sürdürmeyi ve gelecekteki hedeflerine ulaşmayı amaçlıyor.

 

Exit mobile version