Dünyada bir ilki 2015 yılında Türkiye’de başlatarak ortalama 10 dakikada market ürünlerini kullanıcılarla buluşturan Getir, ilk kez bir şirket satın alımı gerçekleştirerek Avrupa pazarındaki konumunu güçlendirdi. Bu yıl içinde Londra, Amsterdam, Berlin ve Paris’te faaliyete geçen Getir, global genişleme hedefi doğrultusunda Güney Avrupa pazarında faaliyet gösteren Blok’un tamamını satın aldı. Blok’un Barselona, Madrid ve Milano’da sürmekte olan hizmeti artık Getir adıyla devam edecek. Blok’un gerekli çalışmaları tamamlayıp faaliyete geçmeye hazır hale getirdiği Roma ve Lizbon operasyonları da Getir markası ile önümüzdeki günlerde kullanıma açılacak. Böylelikle Getir, Avrupa’da hizmet verdiği ülke sayısını 7’ye çıkararak, Türkiye ile birlikte toplamda 8 ülkede faaliyet gösterecek.
Avrupa’da Getir moru
Dördüncü yatırım turunda aldığı 555 milyon dolarlık yeni yatırımla birlikte 7.5 milyar dolar değerlemeyi aşan Getir’in kurucusu Nazım Salur, şunları söyledi:
“Sektöre giriş yaptıktan sonra kısa zamanda büyük başarılar elde eden, aynı zamanda kültürel uyumumuzun da tam olduğuna inandığımız Blok uygulamasını bünyemize kattık. Londra, Amsterdam, Paris ve Berlin’den sonra şimdi de Barselona, Madrid ve Milano sokaklarını Getir moru ile renklendireceğiz.”
Blok’un İspanya ve İtalya’daki tecrübesinin önemine dikkat çeken Salur, “Blok’un yereldeki başarısı sayesinde bölgede en iyi hizmet veren şirket olacağız” diye konuştu.